Haulikkojaosto

Valvottujen aikojen ulkopuolella ilmoittauduttava talonmiehelle ennen ampumaan menoa.

Haulikkojaosto vastaa Mäntsälän Ampumaurheilukeskuksen haulikkoratojen ylläpidosta.

Haulikkojaosto järjestää vuosittain useita Suomen Ampumaurheiluliiton (SAL) ja Suomen Metsästäjäliiton (SML) alaisia kilpailuja.

Haulikkojaosto pyrkii järjestämään myös kaikille MKMS:n jäsenille avoimia seuranmestaruuskilpailuja kaikissa mahdollisissa haulikkolajeissa.

• Haulikko

Mäntsälän Rhy:n seurat Compak 50 € / vuokrauskerta, Skeet ja Trap 25 € / vuokrauskerta

Muut toimijat: Compak 100 € / vuokrauskerta, Skeet ja Trap 50 € / vuokrauskerta

Päätettiin haulikon kierrosmaksujen osalta seuraavaa:

25 kiekon kierrokset: jäsenet 4,00 €, jäsenet, vieraat 6,50 €, seurat ja yhteisöt 5,50 €

Compak kierrokset jäsenet 4,50 € vieraat, 7,00 €

30 kiekon kierrokset: jäsenet 4,50 €, jäsenet, vieraat 7,50 €, seurat ja yhteisöt 6,50 €

Muistakaa merkitä laukausmäärät ratapöytäkirjoihin!

• Kivääri

Jäsenet: 5 €/ilta, 40 € kausikortti (Mäntsälän rhy:n kuuluvat samalla hinnalla)

Muut: 10 €/ilta (sis. kaikki). 100 € kausikortti (sis. kaikki)

Jäsenille alennus kausikortista 5 €/talkoo. Kaksi iltaa valvontaa tai 1 pv. kisajärjestelyissä (sis. kennel ja haulikko), kuitenkin kausimaksu on minimissään 0 €.

Kivääriradan varausmaksu: 20 € Mäntsälän metsästysseurat, muut 50 €.