Kiväärijaosto

TAULUT SIJOITETTAVA LUOTILOUKKUJEN KESKELLE, AMPUMAPAIKKOJEN NUMEROITA VASTAAVIIN PAIKKOIHIN.

VIISTOON AMPUMINEN EHDOTTOMASTI KIELLETTY!!! Loukkujen tahallisesta rikkomisesta seuraa korvausvelvollisuus ja porttikielto radalle.

MUISTAKAA MERKITÄ LAUKAUSMÄÄRÄT RATAPÖYTÄKIRJAAN.

Kiväärijaosto järjestää vuosittain Suomen Ampumaurheiluliiton (SAL) ja Suomen Metsästäjäliiton (SML) alaisia kilpailuja.

Kiväärijaosto järjestää jäsenille seuran mestaruuskilpailuja.

Kivääriratojen yleiset aukiolot:

Viikot 16 - 30

Tiistai 17:00 - 20:30 Kivääri- ja hirvirata

Torstai 17:00 - 20:30 Kivääri- ja hirvirata

Viikot 31 - 39

Tiistai 17:00 - 20:30 Kivääri- ja hirvirata

Torstai 17:00 - 20:30 Kiväärirata

Näinä aikoina radalla on valvojat, jolloin myös seuran ulkopuoliset ovat tervetulleita harrastamaan.

PDF-tiedostoKIväärivalvontalista 29.3.24.pdf (140 kB)
Kiväärivalvontalista 29.3.24

MAKSUT:

Maksu mielellään ennakkoon suoraan pankkitilille. Selitekenttään teksti "Kiväärirata" + päivämäärä (päivämaksu)  tai "Kiväärin kausikortti 2024". Maksun voi suorittaa kortilla myös kahvioon, sen ollessa avoinna.

Kausikortti:

Jäsenet 40€ (MKMS, Rhy(metsästyskortti (609)). Kattaa ammunnan100m kivääriradalla, hirviradalla ja villikarjuradalla.

Vieraat 150€. Kattaa ammunnan100m kivääriradalla, hirviradalla ja villikarjuradalla valvottuina iltoina.

Iltamaksu (sis. koko illan):

Jäsenet 5€.

Vieraat 15€ (ammunta valvottuina iltoina)

100m kivääriradan maksut ryhmille ja seuroille valvontavuorojen ulkopuolella:

• 20€/päivä Mäntsäläinen metsästysseura.
  • 100€/päivä muut seurat ja ryhmät.

Uudet taulut 2€ kpl(Metsotaulu tai hirvitaulun keskiö)

Sarjakisojen ja seuran mestaruuskisojen maksu 2,5€/sarja.

Sarjakisat hirvi ja luodikko 100m: 3 kisaa/laji. Tarvittaessa voi ampua kaksi sarjaa/ilta, jos jää joku ilta väliin.

Muistakaa merkitä laukausmäärät ratapöytäkirjoihin!